top of page

Masumiyet*

Bir katliama yardım ve yataklık ederek başlıyorum bu şiire

Sakın şaşırma

Ben hala masumum

Tabii

Cep telefonuma ve saatime karşı sadakatimi kaybetmedim

Diş macununu ortasından sıkmadım

Ve tabii ki koltuktaki sigara deliÄŸinin nedeni ben deÄŸilim

Ben masumum hala

Ama beni bir vapurda tek başıma unutma

Denize ölümün ağzından hayatı mırıldanabilirim

Kurşun asker çayın yanında iyi gidiyor

Yeni alışveriş merkezleri ibadethanelere dönüşmekte

Fiyat bülteni oku, günde beş vakit alışveriş...

Ve carrefourda indirim günlerine giderseniz

Hacı olursunuz

Ava çıkmış bir neandertal burger kingde

Bir kediye ölümün ağzından güzel şeyler mırıldanma orkestrası

Bienal için ısmarlama kelepir sanat eserleri

Toplu katliamda indirim

Ve taksit fırsatları

Bir katliama yardım ve yataklık yapıyorum

Ama masumum hala

Devlet büyüklerinin lafından çıkmadım

Bak, aileme karşı saygılı

Topluma karşı sorumlu bir birey kavurmasıyım

Ben bir katliama yardım ve yataklık yapıyorum

Ama masumum hala

Vergimi veriyor

Öğünüyorum, çalışıyorum, güveniyorum

Televizyonun dediklerine gözüm kapalı inanıyorum

Başkalarının özgürlüklerinin başladığı yerde benim özgürlüğüm altına işiyor

Yemin ederim ben masumum

Çok düşünmüyorum

Bak, dışarı ve içeri terliğini de karıştırmıyorum

Ben bir katliama yardım.

Ama masum.

*Velvele Mecmua, Sayı 2, Mart 2013

bottom of page